Tuesday, November 10, 2009

Salam Takziah


10 November 2009 bersamaan 23 Zulkaedah 1430H. Seorang penghuni Desasiswa Indah Kembara telah kehilangan seorang insan yang bergelar ayah di dunia ini. Diharap beliau tabah dalam merestui pemergian ayahanda yang tercinta kerana ALLAH lebih menyayangi Arwah.

Jutaan terima kasih diucapkan kepada ketua - ketua blok LO6 (Hairunnisa Nadia), LO7 (Zuliana Zulkepli), L11 (Mohd Kamarul Azani) & semua ketua - ketua aras yang sanggup meluangkan masa, bertindak mengutip derma khairat kematian sekalipun mempunyai peperiksaan pada keesokkan harinya. Semoga pertolongan yang ikhlas ini mendapat keberkatan dalam peperiksaan. Insyaallah. Jumlah kutipan yang diperolehi = RM 58 (LO6), RM 216 (LO7), RM117 (L11) = RM391. Diharap sumbangan ikhlas daripada seluruh penghuni
Desasiswa Indah Kembara ini sedikit sebanyak dapat membantu.

Sehubungan dengan ini, Majlis Penghuni Desasiswa Indah Kembara mengucapkan
Salam Takziah kepada pelajar tersebut dan keluarga.
Semoga roh arwah di cucuri rahmat & di tempatkan dikalangan orang - orang yang BERIMAN. Amin.

~ al - Fatihah ~

" Wahai orang-orang yang beriman ! Janganlah kamu dilalaikan oleh harta kamu & anak-anak kamu daripada mengingati Allah . Maka barangsiapa yang melakukan yang demikian , maka mereka itulah orang-orang yang rugi . Dan berbelanjalah dari rezeki yang Kami kurniakan kamu sebelum mati datang kepada seseorang kamu, lalu akan berkatalah dia : Tuhanku ! Kalaulah boleh Engkau menangguhkan matiku sedikit masa lagi ,niscaya aku akan memberi sedekah , dan aku akan menjadi dari orang-orang yang mengerjakan kebaikan. Dan Tuhan tiada akan memberi tangguh kepada sesuatu jiwa ,apabila telah sampai ajalnya, dan Allah Maha Mengetahui terhadap segala yang kamu kerjakan "

No comments:

Post a Comment